Moraliskt fördärvade av Emilia Wahlgren

Jag har fått den stora äran att läsa en bok innan den är utgiven. Som en testrecensent kan man säga. Det tycker jag är väldigt roligt och ärofyllt. Tar tacksamt emot varenda bok jag får och läser allt. I min takt så klart. 

I alla fall så kontaktade Emilia mig på insta och frågade och givetvis tackar jag ja!!!!

Denna spännande deckare med lite fantasyinslag tyckte jag om. Ibland var den lite seg men kan ha berott på med själv som läsare också. Jag tyckte jag läste ut den fort och många tillfällen hade jag svårt att lägga i från mig den.



Vi får följa poliserna Jonas och Veronicas kamp för att hitta Valentes mördare. Valente mördas på puben där Linnea jobbar och hon blir intagen som misstänkt för mordet. Även en åklagare som heter Erika som är med drömmer sanndrömmar och har blivit friad till av Gabriel som är dödligt förälskad i Erika.
Rättegången hålls och utfrågningar går bra och vittnen kallas. Ända tills det blir en vändning. Som inte ens jag hade räknat med. Tänkte nä nu händer det nåt. Oj så spännande. Ibland är den man minst anar mördaren. 

5 gripar av 5 möjliga. 

Spännande, bladvändare och oväntat slut.

Tack till Emilia Wahlgren för recexet!

#EmiliaWahlgren
#MoralisktFördärvade


1 Emilia Wahlgren:

skriven

Tiden tack Cissi för att du ställde upp och tack för din ärliga recension:).
Mvh/
Emilia Wahlgren
#MoralisktFördärvade

2 Emilia Wahlgren:

skriven

*Tusen tack, skulle det givetvis stå:)
/Emilia

Kommentera här: