Om du var min av Yamile' Andreasson

Alltså hon har gjort det igen. Jag bara ÄLSKAR denna myspys härliga novellen. Jag brukar ju annars inte läsa noveller men när jag blir tillfrågad kan jag ju inte låta bli och den här är SÅÅÅÅ BRA!!! Jag önskar dock en fortsättning, typ levde dom lyckliga? Eller gifte dom sig inte alls??? Jag vill veta. 


I alla fall handlar den här om Jennie och Sky. Som är barndomsvänner och som Jennie har haft svårt att glömma och nu ses som igen! 

 Mitt i de hastiga stegen in till rummet lyckades Jennie sätta krokben på sig själv, tappa balansen helt och landade på golvet med en duns. Rodnad spred sig som en löpeld över hennes kinder där hon låg platt på golvet, halvvägs in till salongen. Sky, som inte hunnit fånga upp henne stod nu på knä vid hennes sida och såg orolig ut. 


5 gripar av 5 

Mysig, romantisk och kärleksfull


1 Sofies bokblogg:

skriven

Hej!
Skulle du vilja vara med i min julkalenderbloggstafett även i år? I så fall finns mer info på min blogg. 🙂

Kommentera här: