Det sjunger i isen av Linnea Dune`r

Så har jag äntligen läst ut en bok till. Det tar sån tid för mig. Jag förstår inte det. Boken är ju skitbra och jag tycker jag läser. Men jag läser mindre om dagarna nu har jag märkt. Kan bero på det. 
 
I den här boken får vi följa de tre systrarna Dalin som har levt ett lugnt och skyddat liv som döttrar till stadens kyrkoherde, men vintern 1869 förändras allt. Inez är på väg hem från grannsocken när hon plötsligt befinner sig mitt i mardrömmen. Ensam och utlämnad till den skräckfigur hon bara hört om tror hon att hoppet är ute. Men efterhand börjar hon se människan bakom alla illasinnade rykten.
 
 
 Jag tänker inte avslöja hela handlingen i denna spännande, gripande kärlekshistoria men jag älskar den. BÄSTA är att det är en trilogi och jag har 2 härliga böcker med Inez kvar att läsa!!!
 
Yippie!!!!
 
5 av 5 gripar!!!
 
 
Fängslande, fantastiskt underbar!!
 
 
 

Kommentera här: