När du blir vi av Åsa Bonelli

En mycket god gammal nätvän till mig som jag gjorde digitala stationerys med i början av 2000 talet har gått och blivit författarinna. Det är så roligt för jag har fått följa med henne på hennes resa. Nu är hon klar med hennes första trilogi! Jag hoppas dock det blir fler än så. Hon har även skrivit en deckare och kanske någon mer bok som jag kan ha missat. Ni får gärna rätta mig om jag har fel. I alla fall i denna trilogi som består av "Stanna innan du går", "Vid ögonblickets slut" och så nu denna sista fina "När du blir vi". Denna sista brillianta bok knyter ihop Malins liv så perfekt att man kan ta på det och åh vad jag  älskar slut där man fäller en tår och skrattar glatt för att det blev så som man hoppades på! Jag älskar den här trilogin!!!!!

I alla fall så tar sig Malin sakta men säkert tillbaka till livet efter uppbrottet med Gustav tackvare löpningen och stödet från Olof och hans pappa Herman. Trots det gnager en stark önskan inom henne som känns omöjlig att uppnå. Framförallt nu när hon är singel och hennes biologiska klocka inte direkt tickar långsammare. Men när Malin av en slump träffar Emelie börjar hon förstå att läget kanske inte är så hopplöst som hon trott.  

(null)


5 av 5 gripar

Brilliant, perfekt och alldeles underbar

Sluta aldrig med det du gör Åsa!!

Tack till LB förlag för att jag fick ett ex tillslut ❤️

(null)

Kommentera här: