Hettan i December av Alva Sannermark

Oh My god! Imponerad är nog bara förnamnet av vad jag är över denna bok. Hur klarar man av att skriva sexscener på typ varannan sida? Jag fick läsa denna väldigt korta perioder åt gången för det var så mycket att ta in hihi inte för att jag är pryd mej då snarare tvärtom. Man klarar ju inte hur mycket sex som helst...varken psykiskt eller fysiskt...fnissar ☺️ i alla fall så är jag vän med den här fina författaren på Facebook och blev väldigt glad över när jag såg att hom hade skrivit denna erotiska fantastiska roman och jag tror nog det kommer fler för det stod en 1a på omslaget nu med. Härligt att ha något att längta till. Och boken var inte ens dålig. Den hade en handling, röd tråd och en berättelse som flöt på riktigt bra!



Vi får lära känna Sanna som är en fri människa och älskar sex. Hon träffar både David och en tjej som heter Helena som hon dessutom ska bli kollega med i ett nytt jobb som hon fått. 

Från bokens baksida:

Omvälvande erotiskt triangeldrama om frihet, sex och passion. Den bisexuella Sanna lever livet fullt ut och tänker inte låta sig hindras av kärlek. David är medelklasshipstern som borde veta bättre än att låta sig förföras av någon som hon. Tv-producenten Helena har länge låtit jobb gå före relationer. Under ett par intensiva vintermånader börjar alla tre ifrågasätta sina liv. Sannas heta sexlekar är som en drog, ett beroende som eskalerar och får världar att kantra. Frågan är vart begäret och passionen kommer att leda dem? "Hettan i december" är en beroendeframkallande berättelse om ett ångande ménage a trois.

Har du inte läst denna fantastiskt upphetsande bok så gör det nu!!!

5 gripar av 5.

Tack Alva för recex.


Kommentera här: