Söndagens smakbit

Söndag och dags för en smakbit igen och i veckan började jag på en spännande bok om spöken och magi! Det är författaren Tobias Söderlunds tredje del av #spökkameran och den är verkligen så himla spännande och lite småläskig tycker jag! Men s himla bra och den går fort att läsa med! Win win lixom!!

(null)

Smakbiten kommer från sidan 156

(null)

Boken ser ut såhär

(null)


Njut av söndagen

(null)

1 astridterese:

skriven

Jeg liker virkelig godt spøkelseshistorier. Spesielt de viktorianske! Slike som de Edgar Allan Poe skrev for eksempel.
Ha en riktig fin søndag!

2 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbit. Den var okänd för mig.

3 Lena:

skriven

Är verkligen lite nyfiken på den boken. Tack för smakbiten.

4 Paula:

skriven

Serien verkar vara mycket populär, det händer ju massor! Tack för smakbit

5 Robert W:

skriven

Spännande :) Tack för smakbiten!

6 Cinnamon:

skriven

Den serien vill jag läsa! Tack för smakbiten!

7 Boklysten:

skriven

Känner inte till den boken. Tack för smakbiten!

8 Åsa:

skriven

Så spännande det verkar! Tack för smakbiten.

9 A ROOM OF MY OWN:

skriven

helt okänd bok för mig. tack för smakebiten!

10 Villa Frejas bokblogg :

skriven

Den här var bra. Tack för smakbiten.

Kommentera här: