Veckans helgfråga v 38

(null)

Som varje vecka har Mias bokhörna massa frågor för oss bokälskare att svara på! Jag hade ju bestämt mig för en bloggmånad men det är svårt att komma på vad jag ska skriva om! Tycker ni att jag ska varva bloggen med lite annat av mina intressen? Tex visa broderier jag gjort eller så?? Vad tycker ni??

Brukar ni gå på bokliga event frågar oss Mia?
Mitt svar enkelt nej. Digitalt om det visas men har aldrig kommit iväg. Jag är ju sjuklig i kol, går med rullator så jag orkar inte så himla mycket och fått för mig det skulle bli jobbigt för mig. 

Bonusfrågan är om man brukar högläsa för klassen eller barnbarnen?

Jag har bara barnoch stora förutom 12 åringen men jag läste mycket för dom när dom vuxna barnen var små i alla fall. Gav aldrig upp att läsa för minstingen Linus men han var inte jätteintresserad bara när han var riiiiiktigt liten!

(null)

1 Marie:

skriven

En del barn är inte lika intresserad men jag läser ändå

Kommentera här: