En smakebit

Är det ju dags för idag med och det är en norsk blogg som heter Flykten fra virkeligheiten som startat! Jättekul att läsa vad andra läser förnåt!

 Jag klarade mitt läsmål i helgen och bär börjat på en ny bok. Den heter ett hjärta i bitar och är skriven av Elisabeth Andersson. Ingen författarinna jag läst tidigare vad jag kan minnas så blir intressant. Detta ska vara en deckare och det jag läst hittills är okej.  (null)

Smakbiten kommer från sidan 41

(null)


(null)

1 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Har läst feelgood av henne och är nyfiken på den här deckaren!

2 Robert W:

skriven

Jag tror inte jag läst något av den författaren. Tack för smakbiten!

3 Paula:

skriven

De flesta verkar ha landat i deckarläsning nu. Det är tyvärr inte min favoritgenre. Tack för smakbit, har inte hört om författaren.

4 Hanneles bokparadis :

skriven

Tack för smakbiten, ny författare.

5 A ROOM OF MY OWN:

skriven

helt okänd bok för mig. tack för smakebiten!

6 Sara Pepparkaka:

skriven

Jag är heller ingen hästtjej..

7 Boklysten:

skriven

Okänd bok för mig. Tack för smakbiten!

Kommentera här: