En oväntad resa av Sheila O’Flanagan

Den här boken hade jag sett pratats om mycket på instagram och blev sugen på att läsa den så jag har gillat Shelias böcker som jag läst hittills! Och jag gillar denna massor! Lite seg i början som mä alla böcker jag läser men slutet va så fint så det sträckläste jag!

Vi får lära känna 2 kvinnor Grace och Deira som båda av 2 olika anledningar hamnar på samma kryssning till Frankrike. Dom reser ensamna först men på grund av olika anledningar slår dom ihop sina resor och blir resekompisar plus att lösa gåtorna som Grases man har lämnat efter sig är Deira en fena på! Grace får en vän för livet och en skatt ifrån hennes avlidne make! Men vad det är hon får? Ja det får du läsa om i den här fina berättelsen!

(null)
Från bokens baksida:

Deira skulle aldrig stjäla en bil. Eller köra ensam till Frankrike utan att veta vad som möter henne där. Men å andra sidan hade hon heller inte planerat att bli singel igen. Hon inser att det är dags att bryta varenda regel hon någonsin levt efter. 

Grace har blivit utsänd på en resa av sin nu bortgångne make. En resa hon egentligen inte har någon lust att göra, men hon följer hans instruktioner som hon alltid gjort. Kanske kan den hjälpa henne att förlåta och äntligen släppa taget om honom. 

De två kvinnornas vägar korsas och de upptäcker att det är lätt att dela sina hemligheter med någon man inte känner. Speciellt längs den solvarma kusten i Frankrike och Spanien. Men de inser snart att det inte går att komma undan sanningen, vare sig man flyr från den eller kör rakt mot den.


Du kan köpa den på adlibris , klicka på länken! 

En mycket fin berättelse om 2 vilsna kvinnor som tillslut hittar hem!

5 av 5 gripar


Tack till LB förlag för recex! 



(null)


Kommentera här: