Någon att dö för av Yamilé Andreasson

Då har jag då mycket snabbt läst om del tre igen i serien #närlivetbrinner och här får vi lära känna nästa generation dvs Isabellas, Davids och sedan Anders barn som är goda vänner dom och umgås som både syskon, släkt och vänner. Vi har Valerie och Jacob och Sara sedan Jessie som är Anders och Marians barn så det blir lite att hålla iordning på!

Men det gör man och här får vi se ett gisdlandrama på självaste Gekås, hemska tanke! Här tas både Jessie och tillslut Valerie iväg av tjuvarna men Jessie släpps ut direkt!

Ja det är spänning från första sidan till sista sidan och man har svårt att lägga ifrån sig denna tredje del som jag som sagt läste väldigt fort oxå! Jag både vill och inte vill läsa del 4! Känns ju som jag är en i deras mysiga familj nu ju!!

(null)

Från bokens baksida:

Isabella och David är fortfarande lyckliga tillsammans tjugo år efter Valeries födsel. Men lyckan verkar få ett abrupt slut när dottern hamnar i ett gisslandrama, kidnappas och riskerar att mista livet.

Deras enda hopp att finna dottern är polismannen Chris Coppola som leder sökandet efter Valerie. Men i sitt sökande inser inte Chris hur mycket som kan komma att stå på spel för dem båda ju närmre han kommer sanningen och finnandet av Valerie.


En fenomenalt skriven tredje del som jag älskade från första till sista sidan!

5 av 5 gripar

(null)

Kommentera här: