Tävling

Eftersom många tyckte boken lust av Åsa Schwarz verkade så spännande har jag pratat med författaren om en liten utlottning av boken i eboksformat. Det ni behöver göra för att vara med är att kommentera detta inlägg och tipsa om tävlingen på er blogg eller facebook.1 vinnare utses på söndag 25 augusti kl 20:00
1 thesa82:

skriven

Oh den här boken låter riktigt spännande måste jag säga :D
Klart jag vill vara med och tävla om den.
Länkar till denna tävling på min blogg :)

2 Mia Eggimann:

skriven

Ja den vill jag vinna, jag har tipsat om tävlingen på min blogg
Mia

3 bokmal73:

skriven

Nu finns tävlingen på min blogg och FB:)
http://bokmal73.wordpress.com/2013/08/21/e-bok-att-vinna-hos-cissi/

4 Lexie:

skriven

Självklart är jag med och deltar i denna tävling för denna verkar riktigt bra samt grattis till första tävlingen:)

Mitt inlägg hittar du här som dessutom kommer synas på FB, både på bloggens sida och min personliga. : http://www.lexielaser.org/2013/08/tavla-om-boken-lust.html

5 Anna A:

skriven

Klart jag vill delta i tävlingen. Tipsat om den på min blogg :)

6 Anna A:

skriven

Tipsat på blogg och twitter.

Kommentera här: