BokBloggsJerka 19-22 Juli

 
 
Två frågor till er som älskar bokomslag:
Vilka bokomslag tycker du matchar bokens innehåll bäst/sämst?
Vilket/vilka bokomslag tycker du bäst/sämst om och varför?
 
Jag har tyvärr inte så mycket för att kolla på bokomslag och så. Men det kanske man skulle börja med? Fast de bokomslag som är tråkiga är ju de som inte tilltalaren, tex hos mig tänker jag färgglatt konstigt nog. Ett sprakande bokomslag känns roligare att läsa än ett som är tex svart vitt men å andra sidan kan ju den svartvita vara mycket bättre. Ja här är det svammel på hög nivå men jag tänker ju inte på så mycket om bokomslag haha men men. Ska nog göra det lite oftare. Det jag går på mest är andra människors tyckande om böckerna och så. Eller nåt hihi
1 KajsaLisa:

skriven

Andras tyckande är nog säkrare än omslag.

Kommentera här: