BokBloggsJerka 29 nov-2 dec

 

Äntligen är Annika tillbaka med bokbloggsjerkan som har haft lite uppehåll.
Frågan som lyder denna gång är:
 
Vilken karaktär och/eller författare skulle du vilja slå på käften alternativt ge en kram?

Det finns nog en hel del. De jag kommer på nu så här är ju först och främst Mr Snow karraktären
i Hungerspeltriologin först och främst.
 
Kanske liten käftsmäll till Vanessa i Engelsfors triologin för
att hon inte förstod direkt att Linnea var kär i henne =)
1 Liselotte:

skriven

Ja, President Snow är inte en särskilt trevlig karaktär.. :)

2 Maddes bokblogg:

skriven

Jag som ville krama Vanessa :)

3 Monika:

skriven

Då ska jag hålla utkik efter Mr Snow när jag läser Hungerspelen nästa år :)

4 Ewa K:

skriven

Jag har bara läst första delen i Engelsforstrilogin och minns knappt de olika karaktärerna. Får nog läsa om från del ett innan jag ger mig på fortsättningen.

5 Skriva läsa leva:

skriven

Ja, Snow i böckerna är riktigt otäck!

6 Freja:

skriven

Jag känner inte till karaktärerna du nämner, men litar på dig!

Kommentera här: