BokBloggsJerka 18 - 21 April

 
Vilken är den mest skruvade tv-serie/film du har sett i din favoritgenre?
 
En serie jag har tittat på hur mycket som helst är våra bästa år. Chick lit kan jag tro den ingår i genren. Den kan man se hur mycket som helst och ändå komma in i handlingen. Man kommer in i handlingen direkt. Sen nu på senare tid har jag fallit för vampyrer som ni kanske märkt. Har dock bara sett Vampire diaries men den är sååå bra! Ska definitivt se fler.
 
 
1 Malin:

skriven

Är också ett fan av Vampire Diaries. Den blir bara mer och mer intressant!

2 Monika:

skriven

Våra bästa år är en serie som jag faktiskt aldrig följt. Något enstaka avsnitt vet jag har flimrat förbi, men det var för konstigt för mig :)

3 Hanneles bokparadis:

skriven

Den var kul, hade glömt....

4 Freja:

skriven

Inte några av mina typer av TV-serier någon av dem, så jag har noll koll... "Våra värsta år" däremot, den gillade jag!

Kommentera här: