UtLottning!!

Har kommit överens om att lotta ut ett exemplar av boken Var lugn allt är i sin ordning av Terese Marvelin!! Reglerna är enkla. Allt du behöver göra är att kommentera det här inlägget och blogga om tävlingen. Drar en vinnare slumpvis på söndag kväll.
 
 
Lycka till i tävlingen!!
 
 
1 Ciza Patricia:

skriven

Åh vad jag skulle vilja vinna!
Och när jag läst den skulle jag ge bort den till en kär vän som jag tror skulle uppskatta att läsa den. :)

Hoppas på mycket tur! :)
Tack för att du sa till om utlottningen.

2 Sofia:

skriven

Självklart tar jag chansen att vinna boken. :)

3 Birgitta Lj:

skriven

Hej.
Jag önskar att jag vinner den, sen får min dotter ta den och läsa.
Birgitta Lj

4 Anna-Karin :

skriven

Låter som en intressant bok så det här vill jag gärna vara med på:)

Kommentera här: