Veckans bokbloggsfråga – Vecka 1

 
 
Då var det dags igen för veckans bokbloggsfråga! Himla kul tycker jag.
 
Kommer du att delta i någon boklig utmaning under 2016? Antingen någon av de som cirkulerar i bokbloggsvärlden eller någon som du gör bara för dig själv. Finns det någon läsutmaning som du skulle vilja genomföra om det bara funnits mer tid?
 
Jag har 2 utmaningar jag kommer försöka följa till punkt och pricka. Det är ju en som körs via FaceBook som heter just Bokutmaning 2016, typ som kaosutmaningen känner jag där. Sen är det TemaUtmaningar som Barnboksbloggen har. Januaris uppdrag där har jag redan slutfört. Det finns ett gäng utmaningar jag skulle vilja ha gjort om det funnits tid. Tex Boktolvan....spänningsutmaningen mfl. Har försökt i flera år men de lyckas jag oftast aldrig med så därför har jag valt 2 i år så jag ska kunna ha chansen att FÖRHOPPNINGSVIS klara av utmaningarna jag åtar mig!
 
1 Monika:

skriven

Det gäller att välja klokt bland utmaningarna :)

Kommentera här: