Fredagsläsningen! #läsalotensam

Här kommer en liten rapport om fredagstimmarna jag läst. 
Jag har läst i 3 etapper under dagen.
1. Blev det 2 timmar och 20 minuter i sträck
2. Blev det 1 timme och 10 minuter
3. 51 minuter
 
Totalt alltså ca 4 timmar och 20 minuter, nu har jag säkert räknat fel på minutrarna men NÖJD är jag. En bok är utläst och en har jag nästan hunnit halvvägs på.
 
 
 
UTLÄST
 
 
 
 
HUNNIT HALVA PÅ!
 
 
Känns ruskigt bra. Blir nog att läsa nu innan sovdax för att fortsätta imorgon. Himla kul det här. Speciellt när man blir tilldelad egentid i helgen!
 
 
 
 
 
1 liza:

skriven

Jag blir så glad att läsaloten kan ge så mycket läsglädje ! Bra jobbat. Imorgon fortsätter vi :)

Svar: Yes! Jag är uppe med tuppen. Grabbarna i familjen ska iväg på fotboll. Hehe gissa vad jag ska göra?? :DKram
CissiG

2 Anna Maja:

skriven

Vad mycket lästid du fått till! Så kul :)

Kommentera här: