En smakebit

Ja helgen har gått åt till återhämtning därav inga blogginlägg det roliga är att ju mer jag bloggar ju mindre läsare verkar det bli. Varför är det så för?

Detär varmt ute och min ork finns inte någonstans alls. Det är frustrerande då massa saker behövs fås gjort. Jag får göra lite i taget helt enkelt.

Jag läser en fantasy bok som heter Elementens hjärta! Grymt bra skriven av Wilma Sjöqvist hennes debut tror jag närmare bestämt

Har läst 72% och älskar!

(null)

(null)


Hur mår du i värmen och även grattis Sverige!!!!!!! 🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪🇸🇪

(null)

1 A ROOM OF MY OWN:

skriven

känner inte igen författarnamnet alls. duktigt att lyckas första gången. tack för smakebiten

2 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Det var en okänd bok för mig.

3 Cinnamon:

skriven

Jag känner igen mig i att inte ha någon ork...
Tack för smakbiten!

Kommentera här: