En smakbit

Jag vill blogga oftare! Men blogg verkar inte va inne just nu i bokvärlden! Verkar som det bara är Instagram som gäller? Eller är jag fel ute? Vad tror ni andra? Sen har jag haft min bokblogg så himla länge! Bara det tycker jag är superkul!

Jag har fått eboken Dotter av jord som är skriven av Ann-Catrin Mattson och smakbiten kommer enligt eboksverisionen på min platta från sidan 171!

(null)

(null)


Boken är riktigt bra!

(null)

1 Marie:

skriven

Det är jättesynd att bloggar verkar försvinna.

2 Paula:

skriven

Vilken spännande bok du kommit över! Kollade på boktips och där får den full pott i betyg av över 30 läsare!
Instagram har jag inte, ej heller twitter eller andra medier, nöjer mig med bloggen, men så är inte min blogg renodlad bokblogg heller så jag vet inte vad som är populärast i den genren. Tack för spännande smakbit

3 astridterese:

skriven

Jeg har blogget i 10 år, men merker at jeg skriver mer og mer på Instagram. Jeg skulle gjerne blogget mer, men det blir ikke så mye med meg. I en travel hverdag er det lettere å skrive noen ord på Instagram enn å lage et helt blogg-innlegg.
Ha en riktig fin søndagskveld!

4 astridterese:

skriven

Jeg har blogget i 10 år, men merker at jeg skriver mer og mer på Instagram. Jeg skulle gjerne blogget mer, men det blir ikke så mye med meg. I en travel hverdag er det lettere å skrive noen ord på Instagram enn å lage et helt blogg-innlegg.
Ha en riktig fin søndagskveld!

5 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten.
Jag fortsätter envist att blogga, för jag tycker om att skriva och det är inte Instagram något att ha... Sen kan det komplettera.

6 Bra bok:

skriven

Jag tycker du ska fortsätta blogga! :)

7 Bra bok:

skriven

Jag tycker du ska fortsätta blogga! :)

8 A ROOM OF MY OWN:

skriven

jag fortsätter också med min blogg. är måttligt intresserad av Instagram. känner inte alls till din bok. tack för smakebiten!

9 Sara Pepparkaka:

skriven

Boken har ju ett fint omslag också!

Kommentera här: