BokBloggsJerka 25-28 oktober!

 
Annika jerkar på och det gör jag med!
 
Ska du läsa någonting som lämpar sig väl för Halloween och i så fall vad?
 
Har inga skräckplaner men kan däremot rekommendera boken Anden i glaset av Ewa Christina Johansson
Ruskigt spännande!
1 Skriva läsa leva:

skriven

Har varken hört talas om bok eller författare tidigare, men så läser jag sällan skräck heller... :)

2 Tantaugusta:

skriven

Låter på titeln som något som är snäppet för läskigt om man ska bo mitt ute i ingenstans en vecka. Kanske mer lagom när jag är tillbaka i civilisationen igen :).

3 Bokdamen:

skriven

Jag läste väldigt mycket skräck när jag var yngre, men numera blir det ganska sällan. Känner till författaren men får ta och kolla upp boken. Kanske det är lagom med skräck eller?

4 Ewa K:

skriven

Inga andar i glaset för min del :). Håller mig till snällare böcker.

5 Monika:

skriven

Anden i glaset... om jag ska döma efter titeln så låter det som något som skulle passa mig perfekt :)

6 Thesa82:

skriven

Skräck är inte riktigt min genre som du redan vet ;)

7 23 minuter:

skriven

Har inte läst den, men läskiga böcker kan ibland vara trevligt att läsa :)

8 Zelly:

skriven

Jag som är så mesig till när det kommer till skräck och läskiga böcker tycker verkligen denna titel låter läskig ;) men ändå tilltalande på något sätt :)

9 Elvira:

skriven

har faktiskt funderat på att läsa den, den är ju rätt ny! :) Men brukar inte läsa skräck så mycket och har blivit besviken på många mellanåldern böcker på sistone så vet inte...

Kommentera här: