LäsRapport September 2013

En härlig lista. Dock inte många pappersböcker men ändå =) Läser gör jag ju. Ljudböcker är inte min grej. Jag somnar ju bara och får spola tillbaka heeela tiden....men viljan finns ju där =)
 
1. Den nya människan av Boel Bermann (EBOK)
2. Fotografen av Eva Rydinger (PAPPERSBOK)
3. Insurgent av Veronica Roth (EBOK)
4. Min mormor hälsar och säger förlåt av Fredrik Backman (EBOK)
5. Augustiresan av Anna Fredriksson (EBOK)
6. Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon (3 på 3 utmaningen) (PAPPERSBOK)
7. Hjärta av jazz av Sara Lövenstam (EBOK)
 
 
1 Västmanländskan:

skriven

Vilken trevlig lista!

2 Västmanländskan:

skriven

Vilken trevlig lista!

3 JuliaD:

skriven

glömde kram

4 Lena:

skriven

Backmans nya bok vill jag jättegärna läsa framöver!

Kommentera här: