En Smakbit På Söndag - Britt-Marie var här

 
Får blogga från mobilen. Dator som krånglar. Läser Britt-Marie var här av Fredrik Backman. Gillar den skarpt. Ber om ursäkt över stora bilder men men. Bara gilla läget.
 
 
1 Boklysten:

skriven

Har inte läst något av Backman ännu men hört mycket om hans böcker. Tack för smakbiten!

2 Anna A:

skriven

Är mer och mer sugen på att testa läsa något av Backman.

3 Helena, MsHisingen:

skriven

Klockren förklaring, förvånad över att den inte är vanligare :)

4 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Tack för smakbiten. Har tänkt att läsa den boken.

5 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Jag gillade den här boken :-)

6 astridterese:

skriven

Denne boken har jeg virkelig lyst til å lese. Jeg håper den også kommer ut på norsk :-)
Ønsker deg en fin søndagskveld!

7 Monika:

skriven

Jag har ju precis träffat på Britt-Marie, men i Min mormor hälsar och säger förlåt. Jag ser verkligen fram emot att lära känna henne bättre i boken om henne :)

8 Maddes bokblogg:

skriven

Backman är bara bäst!

9 Sandra Lundin:

skriven

Det här är en sån bok jag skulle önska mig om jag var sjuk och kunde ligga och sträckläsa en bok en hel dag. Eller jag tror det i alla fall - kan ju inte säga för mycket eftersom jag inte läst den än ;)

Kommentera här: