Nytt år på ingång!

Ja herregud vad tiden rinner iväg. 2016 är på ingång. Jag är skitnöjd med bokåret 2015. Klarade ju 80 böcker och det känns suveränt. Hade ju några andra utmaningar som jag INTE klarade av i år. 2016 tänker jag bara ha någon utmaning så jag vet att jag kommer fixa den. Frågan är bara vad för utmaning jag ska gå med i. Hur tänker ni andra med bokutmaningarna? Jag såg någon på Facebook som var en lista och den funderar jag på. Tips tas tacksamt emot. 
 
 
 
Sen har jag tänkt att blogga oftare som vanligt. Men ibland har man ju helt enkelt ingen lust och läsningen ska ju vara roligt. JAG ÄLSKAR ATT LÄSA! Jag är slalom läsare och det tänker jag fortsätta med. 2 eböcker har jag oftast igång. En på Mofibo där jag är medlem för 99 kr per månad. Sen läser jag i Play Böcker också. Oftast till bokcirkeln jag är med i på Facebook. Sedan ofta 2 eller 1 pappersbok med. Skönt med variation ju!
 
Nå ja. Ha nu ett rktigt gott slut på er allihopa och NJUT av dagen!
 
 
1 Lena:

skriven

ja oj vad 2015 gått fort. Så kul att man hittat till många nya underbara böcker under året. Ett riktigt Gott Nytt År önskar jag dig.

Kommentera här: