Hammarbyserien av Carin Gerhardsen

De här böckerna är också så jäkla bra!!! Har inte hunnit recensera de än bara. Men de här 2 gick i rungande fart att läsa och jag är nu på boken Hennes iskalla ögon. Sen är det väl bara Falleri fallera falleralla kvar misstänker jag och jag vill verkligen INTE att denna härligt, spännande serie ska ta slut! Nä vill ha MER MER MER!!! 
 
Helgonet får vi följa Sjöberg som jagar mördare. Han som dör här i denna bok är en trevlig familjefar som ingen vill ont. Även stöttar han samhällets utstötta så vem vill herr Erlandsson något ont?
 
 
Klicka på boken så kommer du till adlibris hemsida.
 
Gideons Ring är minst lika bra som helgonet. Jumer man läser jumer lär man känna karaktärerna. Jag gillar Hamad och nu även Gerdin! Westman är helt okej med sitt förflutna från bok nr ett och alllt får man fortsättningsvis läsa om i de alla nästkommande böcker! Helt suveräna. 
 
 
 
 
Båda böckerna får toppbetyg och jag har läst de via mofibo ebok! 
1 Nilmas Bokhylla:

skriven

Jag har inte hunnit läsa dessa ännu men lagt till dem i bokhyllan på Storytel så snart kanske. Många har tipsat om dem i alla fall!

Kommentera här: