GoodReads tag

Som jag hittade hos CRM Nilssonl! Urkul med sånt här!!
 

Goodreads Tag

Vilken var den senaste bok som du markerade som ”read”?

Det var VyssanLull Hammarbyserien del 3 av Carin Gerhardsen egentligen en ljudbok men jag har inga recensioner på ljudböcker så jag låter EBOKEN gå före den här gången =)

Vad har du just nu i din ”currently reading”?

En hel drös med diverse böcker, närmare bestämt 4 stycken olika...

Helgonet Del 4 Hammarbyserien av Carin Gerdhardsen (EBOK)
Döden kvittar det lika av Anne-Marie Schjetein (PAPPERSBOK)
Konsten att höra hjärtslag av Jan - Philippe Sandker
Främligen av Diana Gabaldon (EBOK)

Vilken var den senaste bok som du markerade som ”to read”?

Att dö väl av Eva Holmqvist

Vilken bok planerar du att läsa härnäst?

Ebok blir del 5 av Hammarbyserien. Pappersbok blir Airtight av Nicklas Christoffer! 

Har du någon 2015 Reading Challenge?

Ja, jag har utmanat mig själv att läsa 80 böcker.

Har du någon önskelista?

Näpp inte på GoodReads. 

Vilken bok planerar du att köpa härnäst?

Förmodligen blir det del 4 i 50 shades.

Har du några favoritcitat på Goodreads?

Nä har inte hittat några speciella. Kör över mobilen goodreads appen oftast. 

Vilken är din favoritförfattare?

Läckberg, Sarenbrandt, Marian Keyes Finns fler men det är dessa som jag kommer på nu. 

Är du med i några grupper?

2 grupper än så länge....Boktokarna och Swedish bookblogger.

 

 

1 Frida Skybäck:

skriven

Hej Cissi!

Jag gillar din blogg och jag undrar om du är intresserad av att recensera min nästa roman "Polarnatt" som släpps i början av augusti. "Polarnatt" är andra delen i en serie historiska kärleksromaner om tre systrar i 1800-talets Lund och tukommer hos Forum.

Vänligen Frida

Svar: Såååå jättegärna!! Fasen va kul! Maila mig [email protected]! KRAAAAM
CissiG

Kommentera här: