BokBloggsJerka 13 - 16 Mars

Något är galet när jag ska blogga. Vet ej vad än. Får luska lite. Blir konstigt med firefox det som funkar har jag tagit bort men kanske får jag lägga dit crome igen bara för att få det att funka? Jerkan denna vecka lyder: Hur hinner du läsa så många böcker? Fast då tycker inte jag att jag läser speciellt många böcker. Men läser gör jag i min mobil, så smidigt att ha med sig boken vart man än går utan att behöva bära tungt. Sen läser man i pausarna som är på tv på kvällarna och så läser jag lite innan jag somnar. Det blir ett par sidor som vips blir en bok =)
1 Ell:

skriven

Mobiler är asbra. Jag läser sällan på min, men det är mest för att batteriet tar slut så fort. Det är sjukt smidigt att alltid ha en liten bok i fickan dock. :P

2 Boklysten:

skriven

Perfekt att kunna ha läsbart med sig vart man än går!

3 MonsterSteffa:

skriven

Jag önskar jag kunde läsa på min mobil också, men stör mig så mycket på mobilskärmen inte är läsvänlig för låga texter! Grymt att du kan läsa på mobilen!!

4 Lena:

skriven

Jag har en hel del böcker på surfplattan och den tar jag med mig när jag skall iväg någonstans så jag kan läsa om jag får några minuter över.

5 purposes.blogg.se:

skriven

Jag brukar inte läsa på mobilen, tkr det är bättre med vanlig traditionell bok. X)

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

alltid pocketbok i väskan.vill inte bli sittande handfallen när tåget är försenat, eller får ledningsfel, eller skit i förgasaren

7 Monika:

skriven

Mobilen har jag aldrig läst på och kommer nog inte att göra heller. Har väldigt svårt för att läsa på apparater med bakgrundsljus :)

8 Ciza:

skriven

Jag tokälskar att läsa böcker. Så jag har alltid en i pappersformat, en e-bok i min mobil samt en ljudbok på mobilen. Så har jag alltid möjlighet att läsa om tillfälle ges. :)

Kommentera här: