BokBloggsJerkan 8 - 11 Maj

 

Annica tuffar ju på med jerkan och låter nu andra ställa frågor vilket är lite roligt tycker jag. Den här gången är det allas vår Mia Eggmann som ställer frågan hur du får plats med alla böcker!!!???
 
Har 4 bokhyllor i sovrummet för prydnad eller för att få plats med böckerna. Finns plats kvar men inte är det mycket. Fick nyligen en bokhylla till av farmor som ska prydas med nya böcker så småningom =) Fick dock inte köpa mer bokhyllor för familjen haha vad nu det kan bero på =) Jag har en liten bokhylla i vardagsrummet där alla recex ligger och väntar på att få bli lästa så det blev ju 5 bokhyllor totalt =)
 
 
 
 
1 Jenny:

skriven

Fem bokhyllor låter som ett fint antal.
Kul att få så många recex! :-)
Jag har bara fått två såna hittills, en fysisk bok och en e-bok. Måste säga att det är roligare med fysiska böcker än med e-böcker.
Mitt svar på jerkan finns här:
http://havsdjupens-sal.blogspot.se/2015/05/bokbloggsjerka-8-11-maj.html

2 Monika:

skriven

Man kan aldrig ha för många bokhyllor :)

3 Helen:

skriven

Bokhyllor är ju den finaste möbeln i hela hemmet ju =)

4 Krönikören:

skriven

Tänk om man fick bestämma själv! Då skulle jag ha fler än mina sju. Oh yes.

5 Carolina:

skriven

Så många bokhyllor eller böcker för den delen skulle jag aldrig få ha för min man. Jag har alldeles för mycket redan tycker jag och då har jag två hyllplan med olästa som syns. = )

Kommentera här: