EnSmakBitPåSöndag - Snövit ska dö

Jag börjar så sakteligen ta mig tillbaka till livet igen. Efter 2 veckor sjuk så känns saker och ting skapliga i alla fall. Lunginflammation när man har KOL är inte så jättekul. Men nu så börjar det vända och jag ska ÄNTLIGEN få jobba imorgon och vardagen ska så sakteligen komma tillbaka!
 
Läsningen har gått segt men boken jag håller på med är ruskigt spännande! I natt kunde jag inte sova så jag läste till 3. Haha. Ibland är man ju lite knäpp!
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Smakbiten kommer från sidan 201.
 
 
 
 
 
 
1 Monika:

skriven

Åh, vill ha!

2 Boklysten:

skriven

Den här har jag hört mycket positivt om. Tack för smakbiten!

3 Boklysten:

skriven

Den här har jag hört mycket positivt om. Tack för smakbiten!

4 Maddes bokblogg:

skriven

Den här vill jag läsa!

5 Ewelina:

skriven

Snövit ska dö har jag köpt, så jag ska försöka läsa den snart. Har hört så mycket gott om den. Tack för smakebiten!

6 A ROOM OF MY OWN:

skriven

ny bekantskap för mig. tack för smakebiten!

7 Hanneles bokparadis:

skriven

lite för spännande för mej...

8 C.R.M. Nilsson:

skriven

Har sett den här på en hel del bloggar på sista tiden. Tack för smakbiten!

9 Lena:

skriven

Tack för smakbiten. Har hört mycket gott om denna boken.

10 Helena, MsHisingen:

skriven

Ser den här överallt nu för tiden känns det som. Och alla verkar nöjda :)

11 lene:

skriven

Takk for smakebiten!

12 Lion´s Library:

skriven

Usch då, hoppas du mår bättre nu och krya på dig. Tack för smakbiten, det där verkar vara en spännande bok :)

13 Zelly:

skriven

Åh vill så gärna läsa denna. Tack för smakbiten.

14 astridterese:

skriven

Jeg har denne boken liggende på nattbordet. Så den skal leses snart :-) Ha en fin søndagskveld!

15 Marika:

skriven

Nele Neuhaus är jag nyfiken på. Tack för smakbiten!

16 Lottens bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten! Den här tyckte jag var bra.
Och krya på dig. Jag var helt däckad i lunginflammation häromåret, även utan KOL.

Kommentera här: