Veckans bokbloggfråga! (Vecka 53)

Hittade något som liknar bokbloggsjerkan som jag saknar väldigt mycket. Här är en utmaning där vi bokbloggare svara på en bokfråga 1 gång i veckan. Mycket trevligt tycker jag!
 Klicka på bilden om du också vill vara med.
 
 
 
 
Veckans fråga lyder:
Har du några speciella mål/planer för 2016 för din blogg och för din läsning? Vad var det bästa från 2015 som du tar med dig in i 2016?
 
Jag har lovat mig själv att blogga MYCKET mer regelbundet än vad jag gör nu. Inte heller ska jag gå med i så jättemånga utmaningar. För jag vill gärna klara utmaningarna jag antar. Max 1-3 utmaningar får det bli. Läsningen ska jag fortsätta med slalomläsningen för jag gillar att ha fler böcker i gång samtidigt. Sen ska jag fortfarande läsa för att det är KUL och för att jag VILL och för mig SJÄLV! Så ser mina mål och planer ut för 2016.
 
 
 
1 Maddes bokblogg:

skriven

Jag brukar ha max 1-2 utmaningar annars blir det inget redigt av det.
Blogga regelbundet är ju ett bra tips!

2 Monika:

skriven

Bra mål! Jag vill inte heller ha för många utmaningar och de jag har ska bara vara en påminnelse om böcker jag ändå vill läsa :)

3 Lottens bokblogg:

skriven

Jag ska också vara mer selektiv med utmaningarna!

Kommentera här: