EnSmakBitPåSöndag - I dina ögon

 
 
Söndag igen. Veckorna går. Imorgon blir det jobb igen efter denna långa sjukskrivelse. Känner mig skaplig nu i alla fall så vi kör på. Det roligaste är att lillkillen insjuknade i feber, hosta och snorig näsa igår. Men tur han har en pappa som får hjälpa till att ha hand om honom imorgon i alla fall för nu måste jag jobba.
 
I alla fall till boken...det här är en författare jag INTE har läst nåt om innan. Gillar boken massor och påminner om en typisk amerikans serie eller är jag helt ute och cyklar nu?? Ni som läst den....håller ni med mej???
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
1 Hanneles%25252520bokparadis:

skriven

roligaste...? Tack för smakbiten!

2 Monika:

skriven

Sarah Dessen har jag inte läst något av, men hennes namn har synts på många bloggar.

3 Boklysten:

skriven

Har inte läst något av den här författaren. Tack för smakbiten!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

känner väl igen författarnamnet, men jag har inget läst av henne. tack för smakebiten!

5 Lena:

skriven

Sarah Dessen verkar skriva så lättsamt och trevligt. Tack för smakbiten.

6 astridterese:

skriven

Det var en helt ukjent forfatter for meg. Men de er det mange av :-) Ha en fin adventskveld!

7 astridterese:

skriven

Det var en helt ukjent forfatter for meg. Men de er det mange av :-) Ha en fin adventskveld!

8 Evelina:

skriven

Har bara läst en bok av Dessen, men den var riktigt bra. Denna har jag inte läst. Tack för smakebiten och ha en trevlig kväll!

9 Åsa:

skriven

En helt okänd författare för mig. Tack för smakbiten!

10 helena:

skriven

Har läst ett par av henne och det kommer bli fler, tycker hon är bra. Den här har jag inte haft nöje av ännu :)

Kommentera här: