1 Monika:

skriven

Jag har hennes förra serie stående oläst i hyllan. Känner mig ganska ensam om att inte ha läst den än :o

2 Villa Frejas bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Visst såg jag att läsa.

3 A%20ROOM%20OF%20MY%20OWN:

skriven

har inte läst något alls av Mariette Lindstein. tack för smakebiten!

4 Hanneles bokparadis:

skriven

hojt, man kan inte ens trycka bilden större...

Svar: Jag vet inte hur man gör den tryckbar... Går det inte högerklicka på den då??
CissiG

5 Åsa:

skriven

Läser den boken parallellt med annat just nu. Väldigt spännande. :)

6 astridterese:

skriven

Jeg klarer ikke helt lese teksten siden det ikke går å gjøre bildet større. Men jeg slo opp boken på Goodreads og den hørtes virkelig spennende ut.
Ha en riktig fin søndagskveld!

Svar: Kan du prova högerklicka på bilden och öppna i nytt fönster då? Se om det blir större då?
CissiG

7 Lottens bokblogg:

skriven

Den boken är jag sugen på att läsa! Men texten i smakbiten var för liten för mina gamla ögon ;-)

8 Bokdamen:

skriven

Lite svårt att läsa texten på paddan (gick inte att glra den större). Har inte läst något av författaren än, men det borde jag kanske ;) Tack för smakbiten!

Kommentera här: