Jag kan inte sluta gråta av Anne Liljeroth

Den här boken lästes snabbt också. Men jag tyckte den var hemsk. Kan ju va för att det händer ju folk. Att man blir utbränd. Är ju en verklighet. Och det jag gillade med den här boken var att den kändes så riktig. Så verklig på något sätt....

Men jag gillade den här massor ändå



En enkel fråga och en varm hand får Josefins tillvaro att rasa samman. Hon hamnar i sin egen värsta mardröm, för utmattning är något som drabbar andra, inte henne. Hon som alltid varit den starka, den som är bra på att tänka logiskt och dra slutsatser är plötsligt tom och värdelös och väldigt ensam. 

Som sagt riktigt bra men hemsk på ett sätt.

Trovärdig, lätt läst och hemsk på sitt sätt.
Läs mer om boken här
5 av 5 gripar!!!



1 Josef Cullhed:

skriven

Maila mig på [email protected]

Jag har en idé som rör din blogg.

Vänliga hälsningar,
Josef Cullhed

Svar: Jag har mailat från [email protected]
Cecilia Eklund

Kommentera här: