En smakebit strandläsning

Jag tror nog minsann att det är smakbitssöndag idag igen och det är väldigt roligt att blogga runt omkring bokbloggens värld tycker jag!!

Jag läser ju fortfarande boken "Strandläsning" av Emily Henry som är en sånhäringa rintift myspys feelgood! Bara älskar den!! 

Smakbiten är från sidan 316

(null)

(null)

Vad läser du idag?

(null)

1 Paula:

skriven

Vilket somrigt fint omslag och titeln skvallrar ju om sommarläsning. Tack för smakbit, trevlig söndag

2 Hanneles bokparadis :

skriven

verkar vara en trevlig bok, tack för smakbiten.

3 Robert W:

skriven

Låter som en avslappnande bok att läsa. Tack för smakbiten!

4 Cinnamon:

skriven

Den tänker jag läsa snart! Kul att du gillar den och tack för smakbiten!

5 Monika:

skriven

Den är jag nyfiken på!

6 Boklysten:

skriven

Det är skönt emellanåt med lite lättsammare läsning. Tack för smakbiten!

7 Åsa:

skriven

Tack för smakbiten! Myspys feelgood ligger ganska ofta bortom min comfort zone, men man ska aldrig säga aldrig. :D

8 Bokdamen :

skriven

Ser ut att vara läsning som kan passa på sommaren. Tack för smakbiten!

9 Lottens Bokblogg:

skriven

Är minst sagt nyfiken på den boken!

10 Nilmas Bokhylla:

skriven

Det verkar vara många som läser den boken just nu. Jag är en av dem :)

Kommentera här: