Bullet Journalmetoden av Ryder Carroll

Denna tog ett litet tag att läsa ut. Men jag ville verkligen vara vaken när jag läste den så jag lär mig helt vad metoden går ut på eftersom jag använder en bullet journal själv. Och kommer aldrig använda någon annan metod än bullet journaling.

Gillar hur han beskriver saker och hur det verkligen hänger i hop. 
Min bujo har redan gett mig så himla mycket och jag får saker gjorda på ett sätt som jag inte fick förut. 

Jag har lite trackers, en tacksamhetssida som jag maniskt fyller i löpande varje dag varje månad. Sedan jag började han 2018 har jag använt 4 olika böcker. Man måste ju helt enkelt prova sig fram.


Från bokens baksida:
I åratal testade Ryder Carroll olika organisering system, online och offline, men inget av dem passade hans sätt att tänka. Tillslut skapade han en egen metod för att bli mer fokuserad, konsekvent och effektiv. På bara några år har det vuxit till en global rörelse.

Jag tackar förlaget Volante för recex.



Kommentera här: