Tre små lögner av Laura Marshall

På bokens framsida går även att läsa av författaren till vänförfrågan. Jag läste ju den boken och blev väldigt besviken på den. Kan handling och jag minns jag tyckte den va supertråkig. Så denna bok hade ju jag då väldigt låga förväntningar på. Och det slutade bra!! Jag blev glatt överraskad av boken och läste ut den snabbt. Så härligt när man blir överraskad av en bok. Den va alltså över förväntningarna!! Så härligt!!

Vi får i alla fall följa Ellen som är orolig över sin försvunna vän Sasha.

Alla säger att hon har gett sig av, men jag vet bättre. Vi har varit bästa vänner sen tonåren, sedan Sasha virvlade in i kvarteret och gjorde mitt liv till en färgsprakande fest. Men en ödesdiger händelse förändrade våra liv för all framtid.



Den är suverän helt enkelt!!

Jag gillar den skarpt!!

Briljant, suverän och spännande!

5 gripar av 5

Tack till Nona för recex!


Kommentera här: