Veckans smakbit

Jag läser o läser o nu läser jag från en av mina favoritförfattare! Hon heter Birgitta Bergin och har kommit ut med en julbok som heter "God jävla jul" riktigt bra tycker jag!

Från sidan 224 kommer smakbiten

(null)

(null)

Jag har liiite svårt för Amy men bara pytte men man kan inte gilla varenda karaktär!

(null)

1 Paula:

skriven

Jag har äntligen slutit fred med julen efter många års våndor. Vi har helt enkelt gjort slut, julen och jag.Jag har inte läst något av författaren, hon verkar vara väldigt produktiv! Tack för smakbit

2 Lottens bokblogg:

skriven

Någon gång ska jag läsa en bok av henne!

3 Cinnamon:

skriven

Den vill jag läsa! Tack för smakbiten!

4 A ROOM OF MY OWN:

skriven

känner inte igen titeln men författarnamnet är väldigt bekant. har dock inte läst något av henne. tack för smakebiten!

Kommentera här: