Dags för helgfrågaaan 😃

(null)

Mia vill som vanligt ställa oss lite frågor innan helgen drar igång. Tycker det är trevligt juh!

Första frågan idag lyder är det någon bok som går före i kön tbr (to be reed)?
Ja om en författare frågar om jag vill läsa och boken kommer snabbt går den före i kön sen även om ett förlag hör av sig. Får inte så många men det är ett par stycken förfrågningar i alla fall. Och dom prioriteras ALLTID!

Sen vill hon även veta om det finns någon bok som jag vill köpa pga omslaget?
Ja på den med. Konstigt nog faller jag gör alla böcker med grönt på. Sen färgstarka skapelser tex 
(null)

Hur vacker???

(null)

1 Monika:

skriven

Jag har slutat att be om recensionsexemplar, för tillfället, eftersom jag också tycker att de ska få gå före i kön. Tackar jag gör jag dock fortfarande, om jag verkligen vill ha boken 🙂

2 Robert W:

skriven

Pachinko försökte jag köpa på bokrean, men den var slut :(

3 Lena:

skriven

Pachinko är otroligt vacker och dessutom fantastiskt bra.

4 Maria:

skriven

Pachinko tyckte jag om, och fint omslag dessutom.

5 Marie:

skriven

Den köpte jag för jag tyckte den var så fin, självklart ska jag läsa den snart.

6 Åsa:

skriven

Ja, det är verkligen fint det där omslaget! :)

Kommentera här: