Veckans helgfråga v 37

Sorry för sent inlägg men ibland har man varken ork, tid eller lust!

(null)

Det är dags för helgfrågan som inte är helt superlätt att svara på!

Finns det någon bokserie eller bok du känner att du måste ta tag i att läsa, men som du av olika anledningar ej hunnit med?

Ojojoj! Hur många som helst men den serie jag kom att tänka på först är vampyrskolan. Houseofdead tror jag den heter på engelska. Jag älskar vampyrer och denna har jag läst 3 stycken av hittills och dom verkar superduperbra helt enkelt!

(null)

Sen vill jag läsa klart serien främlingen som är skriven av Diana Gabaldon med!

(null)

1 Hanneles bokparadis:

skriven

Tack för tips, läst något av författaren.

2 Lena:

skriven

Gabaldons serie vill jag påbörja någon gång framöver. Den verkar bra.

3 Anonym:

skriven

känner inte till den första författaren. däremot känner jag till Diana Gabaldon

4 Monika:

skriven

Jag har läst första delen i Gabaldons serie och jag är väldigt tveksam till om jag fortsätter läsningen. Tyvärr har jag två senare delar i bokhyllan redan...

5 Sara Pepparkaka:

skriven

Jag läste den första och den andra tror jag också i Diana Gabaldons serie, men sen kom jag inte längre.

6 Åsa:

skriven

Inte läst något av dessa författarnamn. Tack för tips.

7 Marie:

skriven

Den har jag inte läst, men tror min dotter gjort det.

Kommentera här: