Mörka rummet novell av Elina Kangas

Jag är ju bloggerska åt förlaget Everlasting Publisher och när som vill man ska läsa så blir man glad. Nu har jag fått 2 stycken färska noveller och det gillas. Jag brukar inte läsa noveller men gillar det mer och mer. 

Här får vi lära känna Nathalie som äger företaget Mörka rummet som är en tjänst där människor träffas i ett mörkt rum och har sex. Helt utan förutfattade meningar och kravlöst. Nattas kompis Chris tjatar på Natta att hon faktiskt kan använda tjänsten själv. Gör hon det? Tycker jag du kan läsa om i den här sexigt fantastiska novellen!!

(null)

Baksidetext: 
Ärrad från barndomen har Nathalie startat Mörka rummet som en plats att skapa kontakt utan att se eller veta vem den andra personen är. Samtidigt som trycket från media ökar kring företaget går Nathalie med på att ta en ledig plats i ett av de mer sensuella rummen, och hon får ett hett möte som ger mersmak.

Sensuell, sexig och fantastisk

5 gripar av 5

(null)






1 Elina Kangas:

skriven

Åh tack för den fina recensionen! ❤️ Så glad jag blir att du gillade den.

Kommentera här: