När jag blundar är du fortfarande här av Tove Oddsdotter

Jag vet inte men av någon anledning så föll jag för titeln på den här boken. När jag sedan förstod vad den handlade om blev jag djupt rörd och kände igen Toves kamp. Jag har en sjuk dotter så jag vet nämligen hur det är att vaka och vara ständigt orolig. Dock är min dotter skaplig nu och det är tack vare syrgas. Så jag vet hur man mår när man är inrutad i sjukhuset. Tack Tove igen för du skrev boken! Tycker att alla behöver läsa den!

Theo får vi ju lära känna under hans korta liv på jorden. Han är svårt sjuk och kämpar dagligen med det ena hemska och det andra. Tänker inte berätta så mycket mer utan den här boken måste läsas helt enkelt!

(null)

Och ljuset är till dig Theo!!!!

Tack för en vacker, hemsk men viktig bok!!!

(null)

Kommentera här: