Årets sista jerka! 20-23 dec 2013

Vi fick en sista jerka för i år. Kul kul och inte helt lätt fråga heller. Den krävs lite planering så personligen kommer jag att återblicka till denna fråga flera gånger innan nästa år känner jag.
 
Jag är inte helt på det klara över mina läsplaner 2014.
 
 

Den självklara frågan torde nog vara vad ni önskar er i julklapp, men det förutsägbara är en aning tråkigt tycker jag. Därför tänkte jag grilla er i ämnet om vad som kommer att bli ert bokliga löfte 2014.

Jag vet att det kan tyckas vara en knivig fråga så här mitt i all julstress så därför geer jag oss extra lång betänketid. Jerkan utgår nästa vecka och återkommer inte förrän den 10 januari. Innan dess borde vi väl ha satt våra mål inför nästa år, eller vad tror ni?

 1. Blogga mer.

2. Läsa för nöje och för mig själv.

3. Ha kul med min hobby!

4. 60 böcker lästa 2014.

5. Ha mer tävlingar på bokbloggen.

6. Vara med på fler utmaningar.

1 Caroline - Bland böcker:

skriven

Bra mål! Mina kommer att se ut ungefär så här också :)

2 Holavedsbruden Ewa K:

skriven

Att ha kul med sin hobby är viktigt. Där har jag lite att fundera över. God fortsättning!

3 Carro:

skriven

LÅter som både väldigt bra och roliga mål :)

Kommentera här: