En Smakbit På Söndag - I kroppen min: Resan mot livets slut och alltings början

 
 
Söndag igen. Jag var för första gången i början av veckan på vårt bibliotek här i byn. Bara för att jag ändå var i närheten och för att fixa lånekort. Så mysigt och fint där var! Blir att besöka fler gånger. Jag lånade ingen fysisk bok där utan provade lånekortet på elib. Och då tog jag hem boken I kroppen min av Kristian Gidlund. Handlar om hans kamp mot cancern. Gör lika dant idag med boksida för jag är inte helt frisk än. Ska besöka vårdcentralen idag. Lika bra.
 
 
Jag är på sidan 50.
 
 
 
 
 
 
1 Åslaug:

skriven

Fin smakebit på en trist historie. Ha en fin adventssøndaf!

2 Monika:

skriven

En speciell bok som jag förmodligen aldrig kommer att läsa. Den är nog bara för mycket för mig.

3 Helena, MsHisingen:

skriven

Det här är en bok som jag inte vågar läsa... Ha en glad advent.

4 Maddes bokblogg:

skriven

Tack för en fin smakbit!

5 Lottens Bokblogg:

skriven

Den här boken kommer jag aldrig att orka läsa... Krya på dig.

6 astridterese:

skriven

Så bra at du fant frem til biblioteket. Jeg er en ivrig forkjemper for de flotte bibliotekene vi har (men så jobber jeg der også :-)). Ønsker deg en fin adventssøndag!

7 Boklysten:

skriven

En bok som jag verkligen vill läsa så småningom. Tack för smakbiten!

8 Ewa K:

skriven

Tack för smakbiten. Vet inte riktigt om jag orkar läsa den boken.

9 Beathe:

skriven

Tusen takk for smakebiten:-)

10 Bokdamen:

skriven

Tack för den fina smakbiten. Tror inte att jag kommer att klara av att läsa den dock..

11 Ugglanoboken:

skriven

Den här boken är säkert mycket läsvärd... Och jobbig!

Kommentera här: