BokBloggsJerkan är igång igen 22-25 Mars!

Och jag tänker vara med denna gången! Det är Annika som har jerkan. Roligt med lite utmaningar tycker ju jag som vanligt!
 

Jerkan pågår fredag – måndag varje helg!

Det finns med andra ord ingen anledning till panik då du har hela fyra dagar på dig att svara.  Glöm inte att återkomma till det här inlägget för att se alla nya bloggar som har lagts till i listan.

Du måste ha en blogg som delvis handlar om böcker för att få vara med.

Regler

1. Skriv in urlen till ditt inlägg om ”jerkan” i kommentarsfältet så att vi lätt hittar till ditt inlägg. (Det är alltså inte adressen till din bloggs huvudsida som ska skrivas in här). 

2.  Besök andra bloggar genom att klicka på deras ”jerka”inlägg. Hitta nya bloggar att följa. Skaffa nya vänner. Prata om böcker. Skryt upp dina favoritförfattare. Ha kul!

3.  Sprid information om jerkan så att så många som möjligt hittar hit och kan dela med sig. Ju fler vi blir desto fler nya bokbloggar kommer vi att hitta under resans gång.

4. Besvara följande fråga i ditt inlägg (det blir en ny fråga varje vecka!):

Kan du ge exempel på en hyllad bok som du avskydde eller som du inte alls förstod dig på?
Eftersom BokMamma snodde min tänkta bok (hehe) så får jag välja en annan och jag väljer då Nattens cirkus som jag tyckte var så tråkig. Fast hört mycket bra om den.

 

1 Carro:

skriven

Nej, det är inget roligt att läsa tråkiga böcker, man vill ju ha sidvändare! :)

2 Henrik:

skriven

Den har jag inte läst, och då är det ju bra att jag är varnad.

Kommentera här: