BokBloggsJerka 8-11 November

 
Vad önskar du dig mest av allt just nu som är relaterat till böckernas värld?
 
Mer tid att läsa givetvis. Jag är med i en skrivarutmaning i November som gör att läsningen blir mer åtsidosatt. Samtidigt som det känns skönt att skriva. Kanske kanske blir där en bästsäljare =) men mer lästid och mer bloggtid! Jag vill hinna kolla i bloggar och även blogga själv MER än jag gör just nu.
 
 
1 Lena:

skriven

Mer tid är det nog många som önskar sig skulle jag tro.

2 Bokdetektiven:

skriven

Länge sedan jag deltog i jerkan - får göra det idag! Det där med tid, ja... Tänk om dygnet kunde vara längre!! /Kriss

3 Ewa K:

skriven

Jag skulle också vilja ha tid att följa fler bloggar, mer lästid och mer skrivtid. Håller på med en egen skrivutmaning i november :).

4 Zelly:

skriven

Ja tid önskar sig nog flera :)

5 Vargnatts bokhylla:

skriven

Ja ibland skulle det verkligen behövas fler timmar till dygnet

6 Sanna:

skriven

Tid är det dyrbaraste vi har!

7 Monika:

skriven

Tid är nog faktiskt underskattat av många, dock inte av bokälskare vad det verkar :)

8 Mia Eggimann:

skriven

Vad spännande med skrivutmaning, kanske publiceras din roman/deckare det vore skoj.
Då lovar jag att jag ska läsa.
Mia

9 Lottens Bokblogg:

skriven

Hoppas det går bra att skriva:-)

10 Thesa82:

skriven

Det verkar som om många önskar sig mera tid :)

11 [Anna]:

skriven

Lycka till med skrivandet :)

Kommentera här: