De skandalösa av Simona Ahrnstedt

Åh vilken bok sen. Man blir nog lite småförälskad i den där Gripklo! Han har halva mitt efternamn så snygg måste han ju va hehehe. Jag heter ju Grip. Hihi fniss fniss. En helt uuuuunderbar roman, kärlek i slottsmiljö som jag älskade från blad till blad. Guuud. Nu ska jag läsa resten av hennes böcker med. Jag tror till och med att jag har de i bokhyllan. Vad jag har förstått handlar det om samma slott. Det är böckerna Betvingade och Överenskommelser. Men den här boken....De skandalösa....mums....kärlek....o så lite sex....slott....å lite kärlek....mmmm....LÄS DEN! Tack till DammFörlag för recex!!
 
 
Från bokens baksida:
 
En man känd för sitt depraverande liv
Greve Gabriel Gripklo har det svartaste av rykten. Han är inte främmande för någon synd och han har inte några skrupler - vare sig det gäller kvinnor eller andra nöjen.
En kvinna som förlorat allt
Fröken Magdalena Swärd är den eviga ungmön. Bildad men utblottad. Bedragen, skandaliserad och på ruinens brant tvingas hon motvilligt acceptera en anställning som sällskapsdam åt en ung friherrinna.
En hemlig pakt
Med sin vassa tunga och strikta klädsel står Magdalena för allt som Gabriel ogillar hos kvinnor. Den dekadente greven i sin tur representerar det Magdalena har kommit att förakta hos män. Men ett nattligt möte och ett chockerande avtal leder dem rakt in i en förbjuden, eldfängd och allt mer skandalös romans.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: