Elias hittar en ny bil och PUSS av Elin Engström Mikalidis, Ida Linde och Gabrielle Nilsson

Jag har fått två jättejättefina barnböcker att recensera. Turligt nog har jag en busig femåring som ibland gillar böcker, ibland inte. Elias hittar en ny bil gillade han jättemycket. Puss boken gillarde han mindre. Den rimmar och handlar om en katt. Elias hittar en ny bil handlar om förskolan och kompisar och bilar, som min son älskar mest av allt med. Den fick vi läsa för honom två gånger på raken. Puss ville han inte höra. Den läste jag själv och gillade rimmen massor. Även är illustrationen i böckerna helt underbar. Nedanför följer några bilder av böckerna. Tack Mikael Mikalidis för att jag fick dessa fina böcker!
 
 
 
 
 
Superfina böcker. Bra julklappstips till ditt barn, barnbarn kanske??
 
 
 
 
 
 

Kommentera här: