En smakbit på söndag - Vi måste sluta ses på det här sättet

Är en superduper gullig bok som jag tänkte presentera idag.
 
 
Så här ser boken ut:
 
 
Jag är på sidan 162:
"Jomen, säkert lite", fortsatte Kajsa snabbt och effektivt. Det hördes på hur lång väg som helst att hon inte var på rätt humör för det här samtalsämnet, men samtidigt ville hon inte vara avvisande utan ändå försöka lyssna. En stund i alla fall. "Men det är ju... Ja, oundvikligt. Det vore konstigt om hon inte reagerade på nåt sätt, eller hur? Vi måste ta oss igenom det bara."
    "Tror du inte jag fattar det också?" sa Jens.
 
 
 
LÄS DEN!!

 
1 Monika:

skriven

Denna har jag hört talas om. Tack för smakbiten!

2 astridterese:

skriven

En fin smakebit. Det hørtes ut som et typisk eksempel på å snakke forbi hverandre. Ønsker deg en fin søndagskveld!

3 Sara Pepparkaka:

skriven

Det är ju många som verkar ha gillat den här boken. Tack för smakbiten!

4 Carro:

skriven

Den här håller jag också på med just nu, gillar dock inte Hanna så mycket. Tycker att hon framställs som lite för "perfekt" eller vad man ska säga..

5 Lottens Bokblogg:

skriven

Tack för smakbiten. Den här titeln lockar tycker jag :-)

6 Stjernekast:

skriven

Ser romantisk ut ;-) God lesning og takk for smakebit.

Kommentera här: