Vi måste sluta ses på det här sättet av Lisa Bjärbo och Johanna Lindbäck

Åh, den här skulle jag vilja ha som film. Helt underbar bok. Första halvan var lite seg men sen sträckläste jag ut den på 3 timmar ca. Kunde bara inte släppa den. Ville se hur det gick. Och det gick =) Mer säger jag inte. Ni får läsa den själva. REKOMMENDERAS VARMT!!!
 
Den här boken köpte jag faktiskt. Passade på för presentkortspengarna. Det är en tävling på instagram som jag är med i med denna bok med. Håll nu tummen för att jag vinner.
 
 
Från bokens baksida:
Hon är arton och drömmer om att flytta till Paris. han är tjugofyra, nyseparerad och drömmer om en sovmorgon. när de möts vid en fullsmockad bardisk blir de nästan osams. När de träffas på tunnelbanan hem skratar de, och när det är dags att skiljas kan hon tänka sig att ta en omväg. Hem till honom. Nästa gång de ses....
 
 
 
1 Thesa82:

skriven

Oh, låter som en bok för mig ;) den kanske skulle hamna på min önskelista ;)

Kommentera här: