5 frågor 5 svar

Vem inspirerade dig/uppmuntrade dig att börja blogga?
Jag blev sugen själv när jag såg alla andra trevliga bokbloggar.
 
Hur väljer du ämnen att blogga om?
Det är helt beroende på vad jag läser och det jag bloggar
om är böcker och inget annat =)
 
Vad vet de flesta inte om dig?
Att jag är väldigt kort. 1.56
lång bara =)
 
Vilka tre ord beskriver din stil bäst?
Glad, enkel, lättsam
 
Vad tycker du om att göra när du inte bloggar?
Läsa, spela lite data, mobilen mm
 
 
De 5 jag utmanar är:
TidningsIda
DizzleAndHurricane
BokMania
Annika

OCH
Thesa
1 Lexie läser:

skriven

sv: Har du inte läst Historien om någon?:O den är från 50-talet och en deckare för barn:)

2 bokmania:

skriven

Hej Cissi, trevligt att du bad mig att besvara frågorna. Här kommer mina svar: http://www.bokmania.net/2013/09/5-fragor-att-besvara.html

3 TidningsIda:

skriven

Tack för utmaningen, svarar någon dag , i helgen kanske.

Kommentera här: