BokBloggsJerka 13-16 september 2013

 

Om du skulle skriva en bok skulle den i så fall utspela sig:

  • i en stad?
  • på landet?
  • på en fiktiv plats?
  • på havet?
  • i framtiden?
  • i det förflutna?
  • i nuet?
  • i Sverige eller utomlands?
  • annat?
Jag skriver ju redan en bok, dock går det långsamt, men det heter ju skynda långsamt och jag har absolut ingen brådska =) den utspelar sig i en stad i nuet blandat med lite dåtid på landet =) Om jag skulle skriva en till bok skulle den utspela sig i en ö till havs tror jag nog =)
1 Monika:

skriven

En ö till havs låter spännande :) Jag älskar ju allt som har med havet att göra.

2 Nathalie:

skriven

Havet som är så vackert. Spännande! :)

3 Nathalie:

skriven

Havet som är så vackert. Spännande! :)

4 Ewa K:

skriven

En begränsad yta som en ö utgör låter mycket spännande.

5 Anna - Annas Bokhörna:

skriven

Ahh, spännande att du redan är på gång att skriva - lycka till!:)

6 Ugglanoboken:

skriven

Lycka till med skrivandet!

7 KajsaLisa:

skriven

Nej, man skall inte ha bråttom, mitt romanskrivande går i perioder och jag måste starta en ny snart känner jag. Problemet om man skriver mycket som jag gör på bloggen är att ens skrivande förändras och då måste projektet dateras upp. Ett gott råd jag kan ge är att korrekturläsa högt för dig själv.

8 Anna A:

skriven

Båda idéerna låter bra tycker jag :)

9 Freja:

skriven

Så spännande med en bok på gång! Och jag gillar mest att läsa de som utspelar sig i nutid på en reell plats, så den passar nog mig!

10 Helena, MsHisingen:

skriven

Spännande med en egen bok!

11 The girl with the pink hair:

skriven

Låter ju väldigt intressant på en ö. Skulle kunna tänka mig att det blir väldigt mycket fokus på intrig och karaktärer :) Vilket jag gillar, speciellt med karaktärer i fokus!

Kommentera här: